På hotellet

Hej på er!

Är helt slut i bena mina, har gått som en tok idag. Men kul har jag haft iallafall. Dock trodde mamma och jag att det var "sommar" här nere (naivt haha jag vet) så vi tog inte med oss så varma kläder så båda har frysit lite idag. Så typiskt oss...¨

Har ju som sagt shoppat idag, men hittade inte så mycet som jag hade hoppats på faktiskt. Eller hittade gjorde ja väl, men ja köpte inte så mycket. Det lär ju bli en hel del imorgon istället.
En sak som jag hittade var iallafall den här jackan på MQ

Kostade hela ca 2200 kr  men kände att den var värd det, en liten present till mig sådär :) Kanske inte var min stil egentligen men jag gillade den skarpt!

Iallafal, kom precis till hotellet. Ska ta och vila upp oss lite nu, duscha och sen fixa oss för att sedan dra ut på en riktigt fin middaag med trerätters och allt. Kommer bli sååå mysigt. Kan inte fira in min 18 års dag på ett bättre sätt :')

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik (Fotograf)

Nu kan du tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

2012-03-03 @ 23:22:51
URL: http://penajs.spotlife.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0