7 Mars 2012


Är helt slut efter denna dag. Men nu är alla kalajs och onyttigheter slut. Har ärligt varit den ohälsosammaste människan sen fredagen till nu. Men som sagt, man fyller bara 18 en gång.  

Tog mig därför ner för träning nyss och oj så skönt det var. Känner också att det var en stund nu med tanke på konditionen som ja hade. Var helt slut efter passet. Men nu jäklar ska ja försöka dra igång igen.

Nått mer som jag har gjort idag är att jag klippt mig. Blev så otroligt less på håret mitt imorse när ja vaknade så ringde min frisör på engång som tur nog hade tid.
Har länge tvekat mellan hur ja ska ha mitt hår, om ja ska klippa det en bit eller om ja ska fortsätta spara ut det. Men nej, fick nå ryck och ville klippa det rejält så nu klippte hon säkert 2 dm om inte mer. Och jag ångrar mig inte ett dugg. Så otroligt skönt! Tycker att det inte är så snyggt med för långt hår, framför allt inte när man inte gör så mycket med det utan bara låter det hänga som jag gör. Så kände direkt att det var dags att klippa bort det lite :)

Nu blir det att hoppa in i duschen och sen göra mig redo för en hel kväll med Grey's anatomy med M. Puss på er


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Så sant, man fyller bara 18 en gång. Sen behöver du inte vara onyttig förrän du fyller 20 ;)

2012-04-02 @ 12:55:24
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0