Min helg

Hej, söndag idag = slappdag. Helt sjukt vad trött jag varit idag! Har inte gjort nått speciellt idag egentligen. Tog en biltur med P en stund senare idag bara för få åka ut med lillbilen lite.
Har nyss käkat hemmagjord pizza idag också! Körde på lite lyx, kebabpizza. Var dock inte så god som jag trodde, men visst såg den rätt så god och välgjord ut?? Det var dock pappas pizza...



Tråkigt av mig att inte skriva så mycket nu men jag har inte haft tid. Men kan berätta lite kort om helgen: 
I fredags blev det att hyra film och mysa på med massa godingar. I lördags blev det jobb på dagen sedan käk ute med Issa, bio sherlock holmes (skit bra film) och sen drog vi till Felicia. Issa sov sedan över hos mig så imorse lyxade vi även till det med våra scones, som man förövrigt inte kan misslyckas med.. Dö gott! :)

Det var min helg.
Jag ska bli bättre på att blogga.. lovar.

puss


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0