4 Januari 2012

Hej :) stormen Emil har gjort mig sömnlös inatt, är helt slut i ögonen och i kroppen. Skulle egentligen ha varit nere och pluggat med Issa och Anna idag men kände mig verkligen orklös + har febern kommit smygande fram också, det var på tiden ;)

Blev ingen bloggning igår, känner mig otroligt omotiverad till bloggningen nu tyvärr. Men igår så hade jag dubbel körlektion och sedan på kvällen kom Ida kom och gjorde mig sällskap, vi hyrde filmer och fick i oss både nyttigheter och onyttigheter. Sedan sov hon över.


Planet of the apes och the langoliers var filmerna vi såg igår. The langoliers är en 3timmars lång stephen king film som jag absolut inte rekomenderar. Haha.

Nu blir det bara mys framför teven med familjen i några timmar, sen kanske man ska försöka ta tag i pluggningen? Skolan börjar ju snart *suck*


Kommentarer
Postat av: anna

är också helt slut och febrig idag, hoppas du är piggare snart!

2012-01-04 @ 15:02:30
URL: http://addspirit.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0