Bloggtorka?

Hej!
Vet att det var ett tag sen jag skrev, men har inte alls haft någon inspiration till att skriva i bloggen den här månaden, vilket är otroligt synd med tanke på att det har hänt så enormt mycket i mitt liv den senaste tiden. 

Kan skriva lite kort om vad som har hänt under månaden och de största är väl att jag tagit körkort, för exakt en månad och en dag sedan! Den frihet som ja haft efter att ja fått körkortet är svår att beskriva om man inte upplevt det själv ♥ 
Sedan har det blivet väldigt mycket festande och några krogbesök också (har ju fyllt 18, så måste ta vara på tiden liksom). 

Ah, vi får se hur bra bloggandet kommer gå framöver, men jag ska försöka bli bättre, för min egen skull bl.a. :)

puss  

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0