this time

Hola Babes!

Kom nästan precis hem nu. Har vart ute och ränt som bara den idag.
Vart först skolan idag från 8.30 till 16.10. Fick bla. lära mig att stämma en gitarr riktigt och labba stearin. Händelserik dag.
Efter dagen drog jag, anna, adam och kajsa till Subway! YEY äntligen har det öppnat i Sundsvall igen. Försvann ju ett tag där konstigt nog.
Aja, köpte dock ingen macka idag, men njöt riktigt av bara lukten av mackorna :)

Drog sedan till birsta med mamma och sen har jag varit där och ränt ut och in sen nu nästan.


Nu blir det att spela in Ensam Mamma Söker och tagga för att kolla på Idol. BTW så ogillar jag Alexander Bard, starkt!

puss

Pia Toscano från American Idol. Älskar hennes, hår, utséende, röst och den här låten♥


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0