kära mor.

                                                                      Grattis  på 40 års dagen♥
                              
Försöker så gott jag kan med upptaderingen men det går otroligt segt just nu.
Men började dagen idag med Fotografisk A, som kan vara den bästa lektionen ever! Är som terapi för mig när jag går där. Efter det var det andra trökiga ämnen.

Efter skolan gick jag snabbt på birsta med Mamma. Hittade en sminkpenna bara..

Mammsen fyller som sagt år idag så ikväll firade vi i familjen henne med trerätters middag som bl.a. bestod av plankstek som huvudrätt. Mums säger jag bara. En maträtt som är godare än det kan va svårt att hitta! :)


Ser en aning gott ut va?

puss


Kommentarer
Postat av: Neha

Gaah! Muuums:D

2011-09-07 @ 11:45:53
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0