jag kan fast orkar inte

Tiden går fort, jag hinner inte med mig - alls. Men det är lugnt, jag mår bra.. rätt så bra.
Under tiden som jag inte bloggat har jag hunnit med en hel del. Jag har hunnit:
- fått ig, g, vg, och mvg i skolan.
- shoppat.
- tränat.
- firat en fin vän.
- pluggat en hel del.
- tagit det lugnt.
- inte tagit det lugnt.
- bakat lussibullar.
- umgåtts med min fina familj och vänner.
- handlat lite julklappar.
- gått från skinnjackan till den sköna vinterjackan.
- gått från den sköna vinterjackan till skinnjackan. 
och till och med lite mer.

Idag har det varit en riktigt slapp dag. Jag och mina tjejor håller redan på att planera vårt UF företag som vi egentligen inte behöver göra förrän om ett år. Men blir allting som planerat så tror jag det kommer bli rätt så lyckat faktiskt :) Sen de sista timmarna gick vi till aulan och kollade på julshowens repetition inför ikväll som våra estetare ska ha.

Nu sitter jag framför teven med halvblöta ögon. Såg nyss på 16 and pregnant, ett av de första avsnitten då paret adopterar bort sin lilla flicka. Åh har sett det avsnittet så många gånger och kan fortfarande inte ha torra ögon när avsnittet är slut. Haha!

Catelynn, Tyler och Carly från 16 and pregnant.

och hörrni, jag SKA bli bättre på att blogga!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0