ännu en dag som räknas som alla andra

har idag inte hunnit skriva så jätte mycket. blev liksom lite tajt om tid.
men vaknade av en enorm halsbränna och kände på engång att det här skulle bli en jobbig dag att gå igenom. klev upp, hoppa in i duschen och gjorde sedan en rätt så rejäl frukost.
åkte sedan ner till jobbet och jobba till lunch då jag, M och Lill M drog till birsta en snabbis för att handla lite presenter till kussarna mina. åt sedan lunch där.
efter lunch skjutsade M ner mig till jobbet och jag forsatt jobba där till 15.
övningskörde sedan till kusinerna där resten av släkten (och deras släkt) var. åt kakor som satan och umgicks vad vad jag gjorde där.

nu sitter jag framför den nya filmen narnia med resten av familjen. framför oss har vi hemmagjorda räkmackor som vi ska käka om tre röda. gott, underbart gott.

huvudet och halsen värker och jag känner mig otroligt trött och lat så ikväll blir det ännu en lugn kväll. första helgen på otroligt länge som jag bara gör ingenting, ingenting mer än att vara med familjen. mysigt det också ibland.

puss på rumpan.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0