i always wonder what crosses your mind when your eyes meet mine

idag så gjorde jag klart allt som jag hade kvar som har med skoluppgifter att göra. har absolut ingenting kvar nu.. känslan är svår att beskriva men jag tror nog att det är väldigt många som vet hur det känns. underbart. resten av skoldagarna, som är tre, kommer vi nog bara ha betygssnack och annat skoj. fett skönt.

så vad har jag gjort idag då än så länge?

idag hade vi matte där vi fick reda på matten nationella, sedan hade jag och tre till engelska nationella muntligt, som för övrigt gick jätte bra, efter det drog jag emma och issa till hemmakväll och köpte lite godis och hyrde film och myste på hemma hos mig.

vad ska jag göra nu?

nu blir det städning i huset och sedan drar jag nog ut en sväng, som det ser ut nu.

puss


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0