fina veckor

var ett otroligt långt tag sen jag skrev senast. men har verkligen inte haft tid, och har njutit av mitt sommarlov till 100%! skulle jag berätta allt som hänt under tiden som jag inte har upptaderat skulle ja fylla en hel bok. och jag kan säga att än så länge, så är det här den bästa sommarn hittils.

har även jobbat nu i sommarn och oj så så bra det går. känner mig otroligt duktig :)

kan berätta denna dag iaf som började med en otroligt slapp morgon, sedan lite städning innan issa kom. vi åkte sedan till birsta och handlade lite presenter till lina som fyllde år igår. sedan drog vi hem till henne och umgicks med tjejerna. vart dock en tidig kväll för mig ikväll eftersom jag var så otroligt trött efter gårdagens bravader. men det är alltid lika kul att umgås med dessa tjejer. ojoj<3

ska nu sätta mig ner en stund och kolla på film med mammsen och pappsen innan det är dags att dejta kudden.

bjussar på en bild från gatufesten för nån vecka sen på anna the edvall och jaag.

puss på knäskålan♥

Kommentarer
Postat av: nasra

Fan va snygg du är människa!!

love your eyes!

2011-08-10 @ 23:07:15
URL: http://asiatpower.blogg.se/
Postat av: natasha*

Fan va snygg du är människa!!

love your eyes!

2011-08-10 @ 23:07:34
URL: http://asiatpower.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0