barnvakt

slappdag idag, passar på att njuta av denna söndag och gör mig redo för sista jobbveckan som börjar imorn, känns både skönt och lite tråkigt att det är bara är en vecka kvar, eftersom jag trivs så otroligt bra där borta.

för er som inte vet vart ja jobbar så jobbar ja i en affär som säljer garner, tyger, symaskiner, nallar och all sorts sybehör. har ärligt talat inte alls nå intresse för dessa grejer, men tycker ändå att det är så otroligt roligt att jobba där för man lär sig nånting nytt varje dag och det är super roligt och träffa nytt folk varje dag. det är min mormor som äger de stället och har mamma och fyra andra anställda där. ink jag som extra jobbar där. och de här veckorna så är det bara jag och mamma som jobbar vilket gör det super roligt och lite mysigt faktiskt.

aja nog om det.....

är just nu barnvakt åt lillsyrran nu medan M och P är och handlar presenter till henne. vi har passat på och myst i högsta grad och bakat lite bakverk till hennes kalas som är på torsdag. myspys.

latero♥


Kommentarer
Postat av: e m e l i e - , utanför JÖNKÖPING

sv: aa, eller hur. men ändå känns det så konstigt att kändisar dör ;o

det var ju att hon drogade o sånt.

rykten går att hon till och med höll på att spela in ett till album . kram :)

2011-07-24 @ 14:22:50
URL: http://emeliijje.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan vill du vara med i min tävling där du kan vinna en cykel? :D

2011-07-24 @ 14:47:14
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Rebecca

Kul endå att arbeta i en butik, det har jag alltid velat göra :)

2011-07-24 @ 17:43:30
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0