onsdag 7 december

Vilken dag! Helt slut!!!!

Dagen slutade med att jag hade ett prov som tog drygt två timmar om psykolgi. Tror aldrig jag har skrivet så mycket som jag gjorde idag för hand. Hade riktigt ont i handen efter. Aja, kan stryka den punkten ur min to do list iallafall :)

Har sedan pluggat engelska och börjat skrive lite om min geografi rapport. Det flyter framåt nu med pluggningen!
Åkte också ut en sväng med pappa ett tag för att knäppa lite kort till min fotouppgift där jag bl.a. skulle fånaga upp ljuset på en bil som ska vara klar tils imorn.

Nu ska jag inte göra något mer idag. Har pluggat tillräckligt känner jag.
Resten av kvällen består av filmmys med M.

Puss




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0