Min helg

Hej på er!

Trötttjej.com. Denna natt har bestått av lite mindre än 1 timmes sömn. Så idag har jag försökt sovit men dock inte lyckats så bra. Tror jag är övertrött eller nått. Har försökt pluggat lite matte men det gick ju inte så bra när man såg dubbelt.

Hade iallafall en köng lördag igår. Dagen började klockan 10 då jag åkte ner och jobbade. Slutade 15 och åkte direkt hem och tog en liten powernap, duschade, fixa mig och sedan ner till biteline för att käka middag med Rebecka, Agnes, Eveline och Carro. Super mysigt. Sen åkte jag till issa och träffade mina andra tjejer. Vi bytte julklappar och fixade lite innan partyt var igång med resten av folket.

Kom hem runt 10 imorse och är nu heelt sluten i kroppen!

Bjussar på en bild på mig och ida & mig och kajsa ♥


Fler party bilder blev det tyvärr inte (som vanligt). Ska skärpa mig!

kram♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0