from now on

Kära vänner.

Är så otroligt sliten nu. Skolan dränker mig så otroligt mycket. Jag får panik och börjar känna mig nere igen.
Känner att jag måste ta tag i mig själv och inte låta mig dränkas.
Nu för tiden, fråga mig inte hur, har jag blivet en såndär person som pluggar, pluggar och pluggar men ändå inte får så lyckat resultat på proven. Det gör mig så förbaskat arg!

Men jag ska kämpa till in i det sista.

Jag ska bli bättre på att ta hand mer om mig själv, börja planera mitt liv och ha mer tid till mina vänner och familj. Inte ta allting så spontant som jag gjort de senaste måndaderna. Visst kan det vara skönt, men för mig funkar det tyvärr inte nu.

Det här kommer bli mitt nyårslöfte. Jag ska bli en gladare amanda.

Bara för att fräscha upp minnet lite för bl.a. mig själv så tänker jag dela med mig över allt som vi har till jullovet (som är en oändlighet bort).
Tisdag: natur prov
Onsdag: Psykologiprov
Torsdag: Engelskan
Fredag: Rapport psykologi

Måndag: Inget *puh*
Tisdag: Matte prov
Onsdagen: Spanska boken klar.
Torsdag: Rapport geografi, musik prov.
Fredag: Ekonomi prov.

För mig är det här så mycket så jag knappt kan andas.

Men bara för det ska jag inte glömma bort att andas, och tänka. Det blir så mycket bättre då.





Kanske inte världens roligaste inlägg.. men ibland om man känner för det (som inte jag gör så ofta) så måste man få skriva av sig, för sin egen skull.

puss på er

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0