fortfarande hemma

godmorgon, blev hemma idag också fast är nog på bättringsvägen.
mammsen har åkt till sthlm idag med hennes kompisar och blir borta i helgen så det blir bara jag pappa och syrran hemma då. mysigt. blir nog att jag blir hemma hela helgen med dom så jag blir riktigt frisk till på måndag då skolan börjar på allvar :)

kollar iallafall nu på plastikdoktor 90210 vilket kanske inte är det bästa programmet men det är inte så mycket annat som går på teven nu en vardag vid den här tiden så får nöja mig med det än så länge.

jo, eftersom det inte händer så mycket i mitt liv nu så har jag inte så super mycket att skriva om och inga nya bilder heller. men ska göra mitt bästa ändå, haha.  



latero

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0