en helt vanlig måndag

Hej på er!

Har märkt att det kommer bli sämre upptadering nu när skolan har börjat, synd nog. Tänkte att jag kunde blogga när jag sitter på skolan, men känner att det är bäst om jag håller mig ifrån bloggen och facebook så mycket som möjligt och lägga all energi på att lyssna på lektionerna istället ;)

Idag var det ingen natur så då drog jag kajsa och anna och även niclas och adam till gymmet och träna lite. Bokstavligen lite för mig. Har inte hunnit blivet frisk än riktigt efter helgen så orkade inte alls så mycket som jag hade tänkt mig, så kollade istället på och sedan kom M och hämta mig. 

Mer har det inte hänt så mycket idag. Skönt. Är verkligen helt slut på eftermiddagarna nu när skolan har börjat. 

puss 


Kommentarer
Postat av: MOLLIE

najs blogg, tjejen!

2011-08-29 @ 19:58:14
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: ellinor <3

frågestund på bloggen, kika in & fråga något.

jättefin blogg!

2011-08-29 @ 20:08:25
URL: http://eellinnors.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0