Sjuklingen här då!

Hej på er :) har lyckats blivet sjuk nu. Och då menar jag verkligen riktigt sjuk. Det var länge sen jag kände mig såhär hängig faktiskt. Och rösten, lite bättre nu men imorse kunde jag nästan inte prata. Uscha.

Skolan började ju i måndags också, det gjorde inte mig så mycket egentligen. Nästa vecka börjar vi med nytt schema som är mycket bättre än den vi hade i höstterminen så tror att den här terminen kommer att funka helt okej faktsikt. Hoppas det flyter på lika snabbt och bra som förra terminen!

Nu blir det att hitta lite bra huskurer så jag blir bättre. Inte alls nå kul att vara sjuk ju! Puss


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en mysig onsdagskväll! :)

2012-01-11 @ 18:49:40
URL: http://mooollys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0