köpt bil!

Japp det stämmer... jag har äntligen fått/köpt en bil. är överlycklig nu!!

eftersom vi bara har en automat bil hemma så lär jag mig inte så otroligt mycket av att övningsköra med den. och visst har ja kört med manuell förut med inte alls tillräckligt. och eftersom det, om några månader, kommer komma snö och jag fyller 18 i mars så hade det ju varit perfekt om jag skulle hinna övningsköra med en egen manuell innan snön kommer. så då köpte mina föräldrar med hjälp av mig en bil till mig *happyface*
Så nu blir det fullt ös med den där bilen ska ni se!

En bild på bilden kommer upp senare.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till bilköpet, den såg fin ut, vad är det för sort? kram från Rigmor & Lats

2011-08-10 @ 18:10:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0