50 kvm

Hej på er!

Har haft en välbehövd paus från denna blogg de här veckorna. Kan inte direkt skylla på skolan som har tagit tid för det har den absolut inte gjort. Herregud vad slappt vi har haft det sen skolan börja. Ska inte hoppa för högt för mycket nu för snart lär det väl säga boom och helvetet börjar. Men än så länge så njuter jag av skoldagarna.

Har inte alls någon lust att göra en lista över allt som jag har gjort de här dagarna/veckorna, men kan väl berätta om dagens händelse. Som bestog av orientering i tre timmar ute i skogen med hedbergska skolan. Kan ju direkt säga att orientering inte alls är min grej!! ... inte med mitt lokalsinne.

När jag kom hem vart det ett efterlängtat och härligt bubbelbad. Otroligt skönt! Sen har jag inte gjort ett skit efter det, och inget mer blir det idag heller ;) slappt.

Är egentligen inget stort fan av Eric Amarillo men tyckte faktiskt den här låten var helt okej.

latero


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0