trött tjej

Kvällen igår var helt okej, slutade med att vi hamnade på stan och gjorde typ ingenting, menmen.

Idag är jag jätte trött, blev inte mycket sömn inatt vaknade sju och kunde inte somna om sen. Så kommer bli en slö söndag idag känner jag.

Ska försöka plugga lite spanska också till provet som vi har på tisdag, känns väl inte alls så bra just nu, så får ta tag i hårdhanskarna om det ska bli ett bra resultat.

MEN

Innan jag sätter mig och pluggar så ska ja spela lite sims känner jag. Det behövs.
Har lyckats kommit i en sims period nu på lovet som jag inte haft på evigheter. haha


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Jag vill ha snön också ^^ den är så vacker.



Jag har sett att du har rörliga bilder i bloggen, jag är så oteknisk så jag måste fråga, hur gör man såna? hehe.

2011-11-06 @ 13:02:15
URL: http://kerosene.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0