2 november.

Fick ett otroligt sug på att börja ta tag i bloggen igen. Har bilvet ganska ofta nu att jag sagt så, bloggat en stund, och sedan tappat lusten igen. Men whateva, då får det vara så.

Eftersom jag precis just nu inte har något att göra så hittade jag en liten lista att fördriva tiden med, puss.

Jag lyssnar på:
tv:n och musiken nere i köket.
Jag pratar: då jag har något att säga.. vilket är ganska ofta.
Jag tycker om: tacos
Min bästa vän(ner) är: de bästa.
Min första riktiga kyss: var väl lite knepig.
Jag avskyr när folk frågar: är du sur?
Kärleken är: en underbar känsla.
Jag gillar att: vakna efter att ha sovit en hel natt.
Jag kommer alltid att: älska min familj och vänner.
Sist jag grät var: ett tag sen.
När jag är glad: mår jag riktigt dunder bra.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid mobilen.
Innan jag går och lägger mig: tänker jag för mycket.
Just nu tänker jag på: vad jag ska göra ikväll.
Idag har jag: inte gjort ett skit.
Inatt ska jag: förhoppningsvis sova.
Imorgon kommer jag: göra en "favorit i repris" med anabanana.
Jag vill verkligen: kunna flyga.

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0