Keep calm, and eat chocolate

Är nysshemkommen nu efter en kort dag på skolan. Så otroligt skönt!

Gick på stan efter lunch en stund med tjejerna och hittade äntligen en julklapp till my secret friend.
En smart grej som vi kom på faktiskt. Vi samlades och drog en lapp där det stod en av våra namn på. De namnet vi fick ska vi köpa en present till. Slippa köpa till allihopa så bestämde vi för att göra så, tycker jag var super bra med tanke på att man inte är stenrik :)


Har nyss bytt om till mjukiskläder och tjocksockar och sitter nu och latar mig framför teven, Ellen Degeneres show. Nu blir det plugg resten av eftermiddagen.

 Har en otroligt bildbrist nu så lägger upp en bild från fotokursen idag i mediasalen.  
Kan ju säga att ha valt individuellt val foto är ett av mina bästa val jag gjort! haha.  



latero

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0