getting there

vart en lång skoldag idag. började skolan kl 12 och sedan sluta vi 16. känner mig lite ovan med allt nu men det kommer förmodligen lägga sig snart, hoppas jag. hade idag geografi och psykologi för första gången här på gymnasiet och jag tror att psykologi är nånting som kommer bli riktigt intressant faktiskt, så det ska bli spännande :)

idag har jag inte gjort så mycket förrän nyss då ja träna en stund. men inte alls länge, kände att ja hade ingen ork.


nu blir det nog teve resten av kvällen ska jag tro. är helt sliten efter idag så kommer nog inte kunna ta mig upp ur soffan!

puss


Kommentarer
Postat av: julia

jätte fin blogg! ♥

2011-08-24 @ 18:51:42
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Postat av: klara den goe !

fin blogg mandis!

2011-08-24 @ 18:57:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0